Poradna

Kvalitní péče o nehty je naše práce i koníček – jinak by to člověka snad ani bavit nemohlo. Kromě znalosti sortimentu, vývoje a testování nových produktů nás proto naplňuje každodenní kontakt se šikovnými nehtařkami a nehtaři. Přestože tedy napříč celou republikou pořádáme pravidelná školení, ne každý má možnost se na ně dostat V poradně proto najdete celou řadu rad, doporučení a odpovědí na nejčastější dotazy. Kdykoli se samozřejmě můžete zeptat i vy.

26 zodpovězených dotazů

Naposledy zodpovězené dotazy

V případě závady na zařízení je třeba kontaktovat servisního technika – kontakt, telefonicky, e‑mailem a sdělit mu charakter závady a dohodnout s ním způsob opravy a dopravy zařízení na centrálu do Hodonína.

Zobrazit celou odpověď

Pozáruční opravou /servisem/ se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se již nevztahuje záruka.

U nás je zajištěn minimálně po dobu 5 let po uplynutí záručních podmínek na zakoupený přístroj (zařízení) za smluvně stanovené ceny. Servisní technik stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsouhlasit zákazníkem.

 

Zobrazit celou odpověď

Záruční opravou se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se vztahuje záruka. Zásah v rámci záruky bude proveden servisním technikem na centrále v Hodoníně a to ve lhůtách:

- jednodušší závady do 5 pracovních dnů od doručení zařízení

- složitější závady a výměna částí, apod. příp. celé zařízení v rámci posouzení a uznání záruky u výrobce vzhledem k dopravě a reklamačního řízení u výrobce je nutné počítat se lhůtou až 30 dní (maximum) Záruka se zásadně nevztahuje na zařízení, které nebylo provozováno dle podmínek pro provoz nebo chybnou obsluhou a nebo zařízení, které bylo provozovatelem rozmotováno. 

Zobrazit celou odpověď

Změnit osobní údaje lze po přihlášení v sekci „Můj úče“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Osobní a fakturační údaje“, kde můžete změnit jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu a případně firemní údaje.

Zobrazit celou odpověď

Změnit heslo lze po přihlášení v sekci „Můj účet“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Změna hesla“. Zadáte své původní heslo, vámi zvolené nové heslo, které musíte vyplnit dvakrát pro ověření.

Zobrazit celou odpověď

Zakoupený produkt výrobek s dokladem o koupi přineste na jednu z našich kamenných prodejen PRODEJNY. Pokud nechcete navštívit prodejnu nebo ji nemáte poblíž, tak máte možnost výrobek také zaslat na jednu z našich kamenných prodejen a balík označit nápisem reklamace. Výrobek prosím zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, reklamačním formulářem, přesným popisem závady a kontaktními údaji včetně e‑mailové adresy. FORMULÁŘ REKLAMACE

Zobrazit celou odpověď

Kvalitní a prověřené materiály

naše produkty mají všechny potřebné atestace

Odeslání do druhého dne

Síť kamenných prodejen a ambasadorů

podívejte se na produkty před nákupem

Jsme s Vámi více než 18 let

#EXPANAILS na Instagramu

Ukažte, co umíte

Přejít na profil

Sledujte nás
na Facebooku

Pravidelná dávka inspirace

Objevte nové styly a techniky

Začít sledovat

Aby vám nic důležitého neuteklo. Ty nejlepší nabídky přímo do e-mailu.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Nahoru