Záruční a pozáruční opravy

3 zodpovězené dotazy v této kategorii

Nejčastější témata v kategorii Záruční a pozáruční opravy

V případě závady na zařízení je třeba kontaktovat servisního technika – kontakt, telefonicky, e‑mailem a sdělit mu charakter závady a dohodnout s ním způsob opravy a dopravy zařízení na centrálu do Hodonína.

Zobrazit celou odpověď

Pozáruční opravou /servisem/ se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se již nevztahuje záruka.

U nás je zajištěn minimálně po dobu 5 let po uplynutí záručních podmínek na zakoupený přístroj (zařízení) za smluvně stanovené ceny. Servisní technik stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsouhlasit zákazníkem.

 

Zobrazit celou odpověď

Záruční opravou se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se vztahuje záruka. Zásah v rámci záruky bude proveden servisním technikem na centrále v Hodoníně a to ve lhůtách:

- jednodušší závady do 5 pracovních dnů od doručení zařízení

- složitější závady a výměna částí, apod. příp. celé zařízení v rámci posouzení a uznání záruky u výrobce vzhledem k dopravě a reklamačního řízení u výrobce je nutné počítat se lhůtou až 30 dní (maximum) Záruka se zásadně nevztahuje na zařízení, které nebylo provozováno dle podmínek pro provoz nebo chybnou obsluhou a nebo zařízení, které bylo provozovatelem rozmotováno. 

Zobrazit celou odpověď

Naposledy zodpovězené dotazy

V případě závady na zařízení je třeba kontaktovat servisního technika – kontakt, telefonicky, e‑mailem a sdělit mu charakter závady a dohodnout s ním způsob opravy a dopravy zařízení na centrálu do Hodonína.

Zobrazit celou odpověď

Pozáruční opravou /servisem/ se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se již nevztahuje záruka.

U nás je zajištěn minimálně po dobu 5 let po uplynutí záručních podmínek na zakoupený přístroj (zařízení) za smluvně stanovené ceny. Servisní technik stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsouhlasit zákazníkem.

 

Zobrazit celou odpověď

Záruční opravou se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se vztahuje záruka. Zásah v rámci záruky bude proveden servisním technikem na centrále v Hodoníně a to ve lhůtách:

- jednodušší závady do 5 pracovních dnů od doručení zařízení

- složitější závady a výměna částí, apod. příp. celé zařízení v rámci posouzení a uznání záruky u výrobce vzhledem k dopravě a reklamačního řízení u výrobce je nutné počítat se lhůtou až 30 dní (maximum) Záruka se zásadně nevztahuje na zařízení, které nebylo provozováno dle podmínek pro provoz nebo chybnou obsluhou a nebo zařízení, které bylo provozovatelem rozmotováno. 

Zobrazit celou odpověď

Kvalitní a prověřené materiály

naše produkty mají všechny potřebné atestace

Odeslání do druhého dne

Síť kamenných prodejen a ambasadorů

podívejte se na produkty před nákupem

Jsme s Vámi více než 18 let

Aby vám nic důležitého neuteklo. Ty nejlepší nabídky přímo do e-mailu.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Nahoru